Sponz har ingen bindingstid på abonnementene. Våre kunder står fritt til å bytte operatør når de måtte ønske.
Husk, når du sier opp ditt abonnement hos Sponz vil foreningen/laget som får penger miste denne støtten.
Ønsker du ikke at laget ditt skal få mer støtte kan du endre til et nytt lag eller forening. Alle lag og foreninger som ikke har et politisk eller religiøst motiv og som har et organisasjonsnummer kan motta Sponz. For å endre lag el foreninger kontakter du kundeservice eller logger inn på Min Side. Når Sponz-appen.
Noen operatører legger på binding når du kjøper mobiltelefon på avbetaling (kreditt). For privatpersoner er bindingen på et abonnement aldri lenger enn 12 måneder. Det betyr at du uten problemer kan bytte abonnement til Sponz etter at disse 12 månedene er ferdig.
Å velge riktig lag er viktig om du velger å gi din støtte til et spesifikt lag! Før du velger lag, må du registrere deg som kunde. Deretter velger du klubb, så sport. Til slutt må du fortelle om laget er gutter eller jenter, og når de er født.
For eksempel:
Ønsker du endre laget som skal få støtte kan du gjøre det på Min Side eller gjennom kundeservice. Alle lag og foreninger som ikke har et politisk eller religiøst motiv og som har et organisasjonsnummer kan motta Sponz.
Sponz er knyttet til frivillighetsregisteret og det det betyr at du kan gi til alle som er registrerte der. Brenner du for dyr, miljø eller annet er det for eksempel mulig å gi til til en slik organisasjon.
Det er enkelt å bli kunde i Sponz. Man bestiller abonnement på nettsiden vår www.sponz.no på vanlig måte og velger hvem du vil gi din inkluderte støtte til! For å bekrefte bestillingen din trenger vi navnet til eieren av abonnementet, personnummer og telefonnummer (juridisk eier).
Etter at du har bestilt abonnement sender vi SIM-kortet til deg i posten. Du vil få beskjed på SMS når du skal skifte SIM-kort til ditt nye Sponz-abonnement. Ditt gamle SIM-kort slutter automatisk å virke når ditt nye SIM blir aktivt og du har således ingen nedetid på ditt abonnement. Når du ser at ditt gamle SIM-kort ikke virker lenger, bytter du til ditt nye SIM-kort. Og vipps er du kunde hos Sponz!
HUSK, vi tar hånd om oppsigelse mot din eksisterende operatør. Du trenger ikke å foreta deg noe!
Fra at du bestiller til at du blir kunde tar det ca 10 virkedager om du ikke ber oss om å endre overføringsdato til tidligere eller senere.
Ingenting av det du har lagret på telefonen din, som for eksempel applikasjoner (apper), bilder og telefonkontakter blir berørt når du bytter abonnement til Sponz.
Abonnementene våre prises ut fra datamengde i pakkene. Du velger abonnement ut fra hvor mye data du bruker. I tillegg kan du velge å legge på FULL KONTROLL eller DATAKONTROLL på ditt abonnement hvor du har full kontroll på databruk og sperrer på utland, overforbruk og dyre tjenester. Disse egner seg for yngre mobilbrukere.
Ønsker du mer informasjon om abonnement våre kan du lese mer på hver enkelt abonnement. Er du i tvil om hva du skal velge eller har spørsmål, kontakt oss gjerne via vår chat på sponz.no eller på facebook.
Nei. Du bestiller et Sponz-abonnement så fikser vi resten. Ditt eksisterende abonnement blir automatisk sagt opp når nummeret overføres til oss.
Ja det kan du. Dersom du ønsker å bruke ditt eksisterende nummer ved bestilling av abonnement hos oss, fyller du inn nummeret ditt ved bestilling.
Sponz bruker Telenor sitt nett, inkludert 4G. Det vil si at alle kunder av Sponz har den samme suverene dekningen og hastigheten som Telenors egne kunder. Dette inkluderer 4G-tale og Wifi-tale.
Du finner vårevilkår her:
Ja det kan du. Sponz er knyttet til frivillighetsregisteret hvor de fleste ideellt arbeidende organisasjoner er registrert. Det betyr at du kan støtte miljøarbeid, dyrforeninger eller annen veldedighet.